Klantenservice mijnleesbril.nl

Wij geven graag antwoord op al uw vragen. U kunt ons bereiken via info@mijnleesbril.nl of op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur via 026-363 84 59 (lokaal tarief). Aarzel niet om ons te contacten, onze klantenservice is er speciaal voor u!

Retourneren van artikelen

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over onze producten. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze altijd geruild of geretourneerd worden. Let op: (zonne)leesbrillen waarbij de glazen speciaal voor u op de gewenste sterkte zijn geslepen, kunt u NIET ruilen of retourneren.

De wet ‘Verkoop op Afstand’ heeft voor u geregeld dat u binnen 7 dagen na levering zonder kosten en zonder opgave van reden een bij ons gekochte (zonne)leesbril en/of accessoire(s) retour kunt zenden of omruilen. Wij hebben deze termijn zelf verlengd tot 14 dagen om u voldoende bedenktijd te geven. Wij houden ons hier ook aan, zonder problemen!

Hoe stuurt u een (zonne)leesbril en/of accessoire(s) terug?

Stuur een e-mail naar info@mijnleesbril.nl met als onderwerp RETOUR of OMRUILEN en het BESTELNUMMER. Vermeld verder in uw e-mail:

1. Waarom u wilt ruilen of retour zenden (dit is niet verplicht, maar wij leren graag van onze klanten);

2. Naam, adres en woonplaats;

3. Bankrekening nummer en tenaamstelling.

Zodra wij de door u teruggezonden bestelling in originele staat, zoals wij deze hebben geleverd, hebben ontvangen, zullen wij uw betaling binnen 7 werkdagen terugstorten op uw bankrekening.

Gratis retourneren via het PostNL antwoordnummer 

Retourzendingen kunnen gratis via het antwoordnummer van PostNL gestuurd worden naar:

mijnleesbril.nl
t.a.v. klantenservice
Antwoordnummer 1416
6800 VC Arnhem

Let op: u dient uw retourzending als brievenbuspost te verzenden (max. 32 mm dik of u kunt de originele verpakking gebruiken) en wij raden u aan deze zelf op de brievenbus te doen. Bied uw retourzending a.u.b. niet aan op het postkantoor, omdat onze verpakkingen vaak gefrankeerd worden als pakketpost. Indien u een retourzending toch als pakketpost laat verzenden, zijn wij genoodzaakt de extra verzendkosten in te houden op het terug te storten bedrag.

Verder is mijnleesbril.nl niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van artikelen tijdens retourzending. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben over het retourneren of omruilen van bestellingen, neem dan a.u.b. contact met ons op via info@mijnleesbril.nl of 026-363 84 59 (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur, lokaal tarief).

Heeft u een klacht over (de bezorging van) uw bestelling?

Wij doen met ons hele team uiteraard onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Toch een klacht? Maak die dan binnen 48 uur na ontvangst aan ons kenbaar, dan zullen wij in overleg met u het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail of post aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het BESTELNUMMER en uw telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Uw klacht kunt u telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur) via 026-363 84 59 (lokaal tarief) of per e-mail (info@mijnleesbril.nl) doorgeven, of per post sturen naar:

mijnleesbril.nl
t.a.v. klantenservice
Antwoordnummer 1416
6800 VC Arnhem

Wij hechten er grote waarde aan als u uw klacht bij ons meldt, wij willen graag leren van onze fouten!