Klantenservice mijnleesbril.nl

Wij geven graag antwoord op al uw vragen. U kunt ons bereiken via info@mijnleesbril.nl of op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur via 026-363 84 59 (lokaal tarief). Aarzel niet om ons te contacten, onze klantenservice is er speciaal voor u!

Retourneren van artikelen

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over onze producten. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze altijd geruild of geretourneerd worden. Let op: (zonne)leesbrillen waarbij de glazen speciaal voor u op de gewenste sterkte zijn geslepen, kunt u NIET ruilen of retourneren.

De wet ‘Verkoop op Afstand’ heeft voor u geregeld dat u binnen 7 dagen na levering zonder kosten en zonder opgave van reden een bij ons gekochte (zonne)leesbril en/of accessoire(s) retour kunt zenden of omruilen. Wij hebben deze termijn zelf verlengd tot 14 dagen om u voldoende bedenktijd te geven. Wij houden ons hier ook aan, zonder problemen!

Hoe stuurt u een (zonne)leesbril en/of accessoire(s) terug?

Stuur een e-mail naar info@mijnleesbril.nl met als onderwerp RETOUR of OMRUILEN en het BESTELNUMMER. Vermeld verder in uw e-mail:

1. Waarom u wilt ruilen of retour zenden (dit is niet verplicht, maar wij leren graag van onze klanten);

2. Naam, adres en woonplaats;

Zodra wij de door u teruggezonden bestelling in originele staat, zoals wij deze hebben geleverd, hebben ontvangen, zullen wij uw betaling binnen 7 werkdagen terugstorten op uw bankrekening.

Gratis retourneren via het PostNL antwoordnummer 

Retourzendingen kunnen gratis via het antwoordnummer van PostNL gestuurd worden naar:

mijnleesbril.nl
t.a.v. klantenservice
Antwoordnummer 1416
6800 VC Arnhem

Let op: Als u uw zending door de brievenbus heeft ontvangen dan dient u uw retourzending ook als brievenbuspost te retourneren (max. 32 mm dik of u kunt de originele verpakking gebruiken) en wij raden u aan deze zelf op de brievenbus te doen. Bied uw retourzending a.u.b. niet aan op het postkantoor, omdat onze verpakkingen vaak gefrankeerd worden als pakketpost. Indien u een retourzending toch als pakketpost laat verzenden, zijn wij genoodzaakt de extra verzendkosten in te houden op het terug te storten bedrag. Heeft u een pakket ontvangen dat niet door de brievenbus past dan mag u deze gewoon retourneren als pakket.

Verder is mijnleesbril.nl niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van artikelen tijdens retourzending. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben over het retourneren of omruilen van bestellingen, neem dan a.u.b. contact met ons op via info@mijnleesbril.nl of 026-363 84 59 (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur, lokaal tarief).

Heeft u een klacht over (de bezorging van) uw bestelling?

Wij doen met ons hele team uiteraard onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Toch een klacht? Maak die dan binnen 48 uur na ontvangst aan ons kenbaar, dan zullen wij in overleg met u het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail of post aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het BESTELNUMMER en uw telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Uw klacht kunt u telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur) via 026-363 84 59 (lokaal tarief) of per e-mail (info@mijnleesbril.nl) doorgeven, of per post sturen naar:

mijnleesbril.nl
t.a.v. klantenservice
Antwoordnummer 1416
6800 VC Arnhem

Wij hechten er grote waarde aan als u uw klacht bij ons meldt, wij willen graag leren van onze fouten!